برندها و طراحان

۱۲ پایتخت‌ مد در گوشه‌و‌کنار جهان که جریان‌ساز هستند

شاید این را شنیده باشید که در میان شهرهای جهان، ۴ شهر به‌عنوان پایتخت مد جهان بیش از بقیه در دنیای مد اهمیت دارند: پاریس، میلان، نیویورک و لندن؛ اما داستان مراکز مد جهان به اینجا ختم نمی‌شود.

شهرهای دیگری هم وجود دارند که به‌عنوان پایتخت مد از اهمیت زیادی برخوردارند تا دوستداران و فعالان حوزه‌ی مد و فشن همواره این شهرها را برای کسب خبرهای مهم و دست‌اول دنبال کنند. هفته‌های مد این شهرها هم نسبت به دیگر رخدادهای فشن از اهمیت بیشتری برخوردار هستند. در این مطلب، دیجی استایل شما را با ۱۲ شهر مهم که هرکدام یکی از پایتخت‌های مد جهان به‌حساب می‌آیند، آشنا می‌کند؛ پس با ما همراه باشید.

پایتخت مد جهان کدام شهر است؟

مد و فشن سابقه‌ای طولانی و مهم در تاریخ بشر دارد که می‌توانید در یکی دیگر از مقالات ما درباره‌ی تاریخچه‌ی مد بخوانید. اما نیویورک، پاریس، لندن و میلان بدون شک از ابتدا جزو مهم‌ترین شهرها در دنیای مد و فشن به‌حساب می‌آمدند؛ به‌طوری‌که در سراسر جهان به آن‌ها «۴ شهر بزرگ» می‌گویند. با این ‌حال، آن‌ها تنها شهرهایی نیستند که از نظر تاثیر بر جهان مد اهمیت داشته باشند، بلکه شهرهای دیگری هم هستند که از نظر جهانی اهمیت دارند. آیا شما با آن‌ها آشنایی دارید؟ یا به عبارت بهتر، می‌دانید پایتخت‌های مد جهان کدام‌ها هستند؟

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *